Ebru38 benim de göğüs ucum yok canım, ilk başta alışana kadar çok zor oluyor ama alıştıktan sonra da göğüs ucu olmaması daha avantajlı oluyor, bu benim fikrim tabi…
çünkü bebişlerin ilk tuttuğu göğüs ucu oluyor ve o da inanılmaz yara yapıyor, ama ucu olmayınca direkt siyah kısmı alıyor ve daha doğru emme şekli oluyor, bizim öyle olmuştu en azından.
Her beslenme saatinde önce memeyi vermeyi dene canım, ama hemen pes etme yarım saat falan uğraş, ben bildiğin ağzına tepiştiriyordum memeyi 🙈