Yigitensarinannesii canım öncelikle geçmiş olsun yazmak istedim ben 2 hafta önce yaşadım bunları bebeğin 20 günlükken acillik oldum çok sancım başladı bebeğime bakamadım acile gittim testler falan yapıldı doktorum dedi ki inş kanala düşmemiştir kanala düştüyse iki ameliyat şart MR çekildim baktı ve maalesef kanala düşmüş ve pankreasıma iltihap geçmiş acil yattım 4 gün pankreas iltihabı gitsib diye antibiyotik tedavisi gördüm 5.gün kanala düşen taşları temizlemek için ERCP işlemi var o yapıldı ve çok riskli islemmis ve çok pahalı 6.gün safra kesem alındı laparoskopik işlemle şuan tam 2 hafta oldu ve tam iyilesemedim bebeğime hep ailem bakti kucağıma alamıyordum emzirme yastigiyla zor emzirdim devlet sadece safrayı alıyor kanala dustukdeb sonra kanali temizleme işlemi olan ERCP işlemini nadir hastane yapıyor ben özelde iki işlemi 10.500den 7 bine zor indirdik yaptık doktorum çok ilgili çok memnun kaldım elhamdülillah kurtuldum çok zorlu zaman geçirdim bence bekleme kendini mahvedersin cunki kanala düşen taş bağırsağa düşebilir odarisk benim 3 ay önce tek safrada az vardı taş gebelikten dolayı mudahele edilmedi doğum ettim 20 günlükken başladı baktım çocuğa bakamıyorum zor ağrı gittim iyi ki gittim