Ipekela Arkadaşlar canım gerçekten çok sıkkın 3 wy olmasına 3 günü var bebeğim 6 kilo 100 gr. 61cm ama çevrem bu çocuk niye zayıf bu niye böyle ilerlemiyo sütun yaramıyo gibi sözler duyuyorum sürekli. Ama kontrol için gittiğim ebem her şeyin normal oldugunu söylemişti. Cevremi ikna edemiyorum hâlâ bunaldim iyice. Başına böyle bi şey gelen var mi? Bebeğimin kilosu boyu sizce nasıl?
Glstnt Ipekela ahh bu insanlar her şey derler. Siz hemşirenize doktorunuza inanın gerisini boş verin.
masterchefiniz Ipekela benimki 4 aylık 63 cm 6300 kilo. Doktor gayet iyi dedi. Saka mi bu? Oranları 3 aylığa göre çok iyi
GUBILIK Ipekela daha neler diyecekler. Yol uzun. doktorunuzun ebenizin dediklerine kulaklarinizi acin , digerlerine kapayin. bosuna agiz vermemis Allah onune gelen konusuyor :)
nazkz Bencede gayet normal neden başkalarına laf anlatmaya çalışıyorsunuz ki kulak asmayın hiç bence ☺️
GUBILIK Ipekela desinler bosver. Cok zararli. sen bu isin uzmanlarina guven. Geri kalanina da he he de gec. veriyorum zaten de gec. tartismaya bile girme
SedaMeyra Ipekela cevrenizi ikna etmek zorunda degilsiniz eger ustunuze cok geliyorlarsa bi kez sadece bi kez carlayın bi daha agizlarini acamasinlar.
Perissmom Ipekela tam 3 aylıkken 6200 gr kilosu, 59,5 cm’di boyu kızımın. Aramızda şişko diye dalga geçiyoruz hatta. Gayet iyi bebeğiniz neresi zayıf ki, dinlemeyin kimseyi hemşire doktor vs iyi diyorsa iyidir🌸
Ipekela gezentianne 3450 50 cm doğdu ama 4-5 gün sütüm gelmedi mama da verdirmediler bildiğin açtı kuzum çok kilo verdi o sıra
Derin_10 Ipekela Aldiriş etme cnm Kimsenin dediqine Bu insanlar neden el kadar bebekleri elestirmeye meraklı anlamiyom Biz 7 ayliqiz 8 kiloyuz cnm Sizin mşlhqınız var Saqlikliysa hic sorun etme
Gurbetozkan Benim kızımda 3 ay 9 günlük 6200 kilosu boyuda 60 santim bana da az gibi gelmişti hemşire iyi dedi
Stellaa Benimki 2 aylik 7.5 kilo . Benim ogluma da cok kilolu diyolar. Yani asla susmuyolar hep diyecek bisey buluyor bu insanlar
gezentianne Stellaa Haha sırf oglm şu kilo yazmadan da ayn cümleyi yazabilirdiniz hanımefendi iyice üzülsün diye mi belirtiyosnuz anlamıyorm yani pes
Duygusm Ipekela Gayet iyi bence, çevreyi dinlemeyin, çocukları topaç gibi yapmadan rahat etmiyorlar. Bebeklere kilo alsın diye şekerli su veren, unlu mamaları dayayan bir zihniyetten bahsediyoruz.