sufflee benim senelerdir kullandığım ilaçlar olduğu için dozunu falan durumuma göre biliyorum ama siz doktora danışmadan kullanmayın derim. Astım ilacı resmini koyduğum günde en fazla 2 kez, zorda kalmadıkça 2. Yapılmaz hatta, aerius tabletten de günde 1 defa kullanıyorum. Ama tekrar söyleyeyim doktor önermeden kullanılacak ilaçlar değil. 