Drnkusum Alya_2019 bende katılıyorum arkadaşa oto koltukları üç yıl kullanımdan sonra asla korumuyırmuş süngerleri ezildiği için kullanılmaktan kaza anında darbeyi absorbe etmez ben kendiminkini satıyorum ama sıfır olduğu için ve hiç kullanılmadığı için satıyorum
[silindi] Sadece oto koltuğu ikinci el alınmamalı, kazalı bir oto koltuğu senin bebeğini koruyamaz. Şurda ek bilgi olarak dursun..
Drnkusum [silindi] bende burda bi arkadaşta okumuştum süngerleri eziliyormuş kullanıldıkça kazalı koltuk olmasa bile koruyuculuğu kayboluyormuş size kesinlikle katılıyorum