Damla93 Melekannesi27 ben askılı zıbın üstüne ince uzun kol ve ince alt giydiriyorum çok sıcak olursada üstüne kısa kol giydiriyorum altı kalıyo
Asyanzk Melekannesi27 siz nasıl giyiniyorsanız bebeğinizede o şekilde giydirin nerde yaşadığınızada bağlı hava kaç derece onu takip edin, kalın giydirmeye gerek yok bebek aman üşür diye kalın kalın giydirmeyin
Melekannesi27 Ikrazumra19 antepteydim baya esiyodu sonra mersine geldim burasıda serindi bugün sıcak oldu nasıl giydireceğimi şaşırdım annemgil soğuk diye bi uzun kollu bide askılı giydiriyo altınada pijama