Selimustafa sürekli alıp bırakıyordu,iki çekip kafasını çeviriyordu,aynı şekilde mi sizin de?çünkü şuan 8 aylık kızım 2 hafta önce diş patlattı yine bir meme reddi yaşadık,bu sefer kesinlikle ağzına almıyor daha emzirme pozisyonuna geçerken ağlamaya kucağımdan kendini atmaya başlıyor buna bende bi çare bulamadım.sadece uyku halinde emiyor😢 ama 4 aylıkkenki meme reddinde yatarak ve ayakta emzirmeyi denedim o zaman biraz farkediyordu ve ne kadar bırakıp alsa da uyuyakalana veya ağlayana kadar emzirmeyi bırakmadım.40-50 dakikayı buluyordu her emzirme🤦🏻♀️ Ama biberon veya şırınga ile vermedim hiç,tamamen bırakır diye