Ylz34 Merhabalar anneler 1,5 aylık bebgim var gaz sancısı cok oluyor diye gaz damlası aldık ama eczaneci nasıl kullanacagını söylememiş gaz damlasını nasıl kullanıyorsnz kaç damla veriyorsunz acaba? Anne sütü alıyor bebegim
Hunili Ylz34 ben günde 3 kez 8 damla kullanıyordum. Yani 24 saatte 20-24 damla arası kullanılıyor genelde
Ozge22 Ylz34 ben günde 3 kez 8 damla olarak başladım yetersiz geldi 6 saat arayla 10 damla verirdi doktorumuz
Ftmkaya Günde iki defa verdim sabah akşam 10 ar damla verdim ve çok memnun kaldığım bir damla oldu bir şişe kullandım artık hüç kuşlanmıyoruz çok şükür gaz problemmiz bitti sayılır 3 ay 23 günlüğüz😊
Ylz34 Ftmkaya maşallah ne güzel bizimde 40 çıkmadan önce çok sakin bebekti agalasa diye gözünün içine bakardkk 40 çıktıkdan sonra 4 gündür aşırı derecede aglama krizlerine giriyor şaşıp kaldık dün verdik gaz damlasını çok şükür sakinledi😌
Ftmkaya Ylz34 genelde emzirdikten sonra Veriyordum tabi bebeğin bazen durumuna görede veriyodum sancısını farkedince veriyodum bizde hemen etkisini gösteriyordu ok memnun kalmıştım
Aras-ve-annesi Ylz34 günde bir defa 15 damla kullanıyordum. Çok memnun kalmıştım. Maflor ve simplex beraber kullanıyordum. Bebeğim çok gazlıydı 5+25 günlük ve halada tam olarak gaz sıkıntısından kurtulmuş değiliz.
Dilekci Ylz34 biz kullandık canım doktorumuz doç. Günde 60 damlaya kadar verebilirsin 3 öğün 20 damla dedi ama ben günde 6-7 damla verdim tadını sevdi çok ağladı mı emziğe damlatıp verirdik
Ylz34 Dilekci doktor çok söylemiş sanki ne kadar bitkisel olsada ilaç biraz tereddütlü veriyorum bebegime ilaç oldugu için ama bebegimi rahatlattıgını görünce içim rahatlıyor biraz