tavsanveannesi Merhaba anneler 4 aylikken ek gidaya baslayan var mi kizim 4 ay 7 gunluk mama ve anne sutu alarak besleniyor ama cogunluk mama doktorumuz yavastan ek gidaya basla dedi neler yapabilirim nasil verebilirim
Muallimannecik tavsanveannesi 4 ay 18 günlük bugün başladık doktor önerisiyle süt alerjisi var bebeğimin. Havuçla başladım 3 gün verip kabağa geçeceğim. Süt alerjisi olduğu için yoğurt veremiyorum eğer olmasaymış yoğurtla başlayacakmışız. İlk gün çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yemek kaşığı şeklinde sizin alerji durumu yoksa eğer ve doktorunuz onay verdiyse yoğurt deneyebilirsiniz
idil1990 tavsanveannesi dort aylukti ilk once yogurtla basladim hergun miktarini arttirdim sonra oglen ogune sindirjm icin elma suyu ekledim onuda ayni sekilde verdim yirmi gun falan bu skeilde ilerledim bebegimi yormamak amacli sonra havuc kabak patates gectim uc gun kuraliyla devam ettim
Baris1 Bence 1 ay daha bekle ama sen bilirsin baslarsan tadimlarla basla 3 gun kuraliyla alerjen riski en az sebzeler ardindan yogurt sonra meyveler.
tavsanveannesi Muallimannecik bizimde sut alerjimiz var simdilik patates havuc hasladim blendirdan gecirdim onu verdim 2 mama kasigi kadar sevdi sanirim ama baska ne yapabilirim 3 gundur bunu veriyorum meyve pureside veriyorum elma seftali muz vs daha neler yapabilirim acaba