Cnrays ben de veremiyorum ara öğün zaten dediğiniz gibi çocuk doyuyor. Ana öğünü yedikten 1,5-2 saat sonra meyve yoğurt kefir falan veriyolar ama kızım mümkün değil yemiyor zorla versem ilk kaşıkta önceki yediğini kusuyor.. ben önceden kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği ve muhallebi veriyordum artık muhallebiyi çıkartıp süt içirmeye çalışıcam.