Bebegimleben Kaç öğün besliyorsunuz anneler? Doktor bize artık 3öğün besleyebilirsin dedi. Kızım zaten ara öğünle hiç arası olmayan hep kusan bir çocuk. Şuan kusmalarından dolayı 3 öğüne mecbur kalcam gbi görünüyor. Kilosu da düşük. Sizler kaç öğün neler yediriyorsunuz?
Yensar Bebegimleben bebeğim 14 aylık ama benim bebeğimde öle hiç yemek istemiyor sademe meme çok üzülüyoruz yemeyen bebek çok zor ama yapabileceğimiz şeyleri yapıyoruz gerisi Allah’a kalmış rızıkları o kadar demek ki 🥺🥺
Agg0207 Bebegimleben ben zaten hep 3 ogun besliyordm sabah kahvalti oglen yemegi aksam yemegi aralardada biskuvi meyve haslanmis sebze falan . Devam sutu mama falan icmiyor ama kizim gece beslenmeside yok benim kizimda zayif bir bebek zaten alerjik bir bebekti 15 aylikken atlattik
Baharaytekin Bebegimleben bizde 15 ayligiz sabah kahvaltı öğlen yemek snra bı meyve aksam yemeği şeklinde ilerliyoruz devam sutunude akşam yatarken çok çok az ve sabah 6 gbi az bişi iciyor
Aryaarya Yensar kan Bebegimleben kan tahlilleri nasıl? Demir eksiklipi çıktı benim kızımda. Ama ilacını da kullanamıyoruz çok sarstı
Aminegokce Aryaarya kızımda Demir eksikliği felan vardı ve 9.3 gr idi 15 aylıkken ferrum şurubunu d vitamin damlasını keçiboynuzu özünü kullandım şimdi 18 buçuk aylık 10.7 gr oldu yine de az ama hiç yoktan biraz toparlandı zayıf ise sizde ihmal etmeyin
Bebegimleben Agg0207 siz yine aralarda birşeyler verebiliyorsunuz ne güzel o da yeter zaten. Ben o aralarda hiçbişi veremiyorum inanılmaz kusan bir çocuk ara öğün sayılabilecek hiçbirşeyi veremiyorum. Sadece ana öğünler onu bile kusuyor..
Annesirintugceuzun Bebegimleben Kahvaltı , meme, öğlen uykusundan sonra 1 kase çorba, meyve, cevizli, kajulu, bademli, fındıklı ve pekmezli ev yoğurdu. ( bazen muz da katıyorum), aralarda meme, akşam yemeği yanında kefir. Meme kapanış. 👀🤗
Kiviefe Annesirintugceuzun yogurda pekmez katilirmi Ben hic oyle denemedim ama cevizli bademli yogurt bende veriyorum 😌
2018istanbul Bebegimleben sabah kahvaltı da ne veriyorsunuz siz mesela merak ettim ona göre kahvaltı alternatifi yazan olur değişim tadlar istiyordur belki bebişiniz benimki de 18 aylık biz de tam olarak 3 öğün yemiyoruz 2 öğün anca o da azıcık yerse bir de kendi yemek istiyor ben verince almıyor kendisi yerse yiyor🤪 ben sıkıntı etmiyorum hiç zorlamadım zorlamak daha kötü sonuçlar doğuruyor ister yesin ister yemesin diyorum ama yerse için rahat ediyor kendisi de daha huzurlu oluyor yemeyince huysuz🤪🤷♀️
Bebegimleben 2018istanbul kilosu normalse bebeğizin o yüzden rahatsınızdır.. benim kızımın da normal olsa ben de sizin gibi rahat olabilirdim keşke olsaydı
doganinannesi Bebegimleben 3 ana 2 ara öğün vermeye çalışıyorum genelde ara öğünleri atlıyorum değilse hiç yemek yemiyor çünkü hatta bazen ana öğünleri bile yemiyor yediği de çok az bir saat tüm evi geziyoruz biraz yese de sonra kapasa ağzını doydu diycem ilk kaşıkta bile istemiyor memeyi de uykuya geçerken ve devamında sadece kilosu çok düşük 9 buçuk anca vardır 19 ayı geçtik 🤷♀️
Smrenes 16 aylık 3 öğün yalnız sabah kalkınca mama içiyor aradan 2 3 saat geçince kahvaltı öğlen yemek arada meyve falan ya da bazen bişey vermiyorum akşam da yemek ya da muhallebi.. Genelde bu şekilde gittim kilo alımı da iyi gibi normal yani.. Zaten oğlum ek gıdayla kilo almaya başladı..
NazliHilal Smrenes ya bu muhallebiyi çocuğa sevdirmenin yolu nedir neler denedim yok yemiyor, bazen aa sevdi diyorum 5 kaşık anca yiyor sonrası yine yok :( çok iştahsız, yemek saatleri işkence oluyor, ayına göre kilosu da az, bir hafta sonra 14 aylık olacak 9 kilo :(
Ygzm0 Bebegimleben 20 aylık oğlum var aşırı iştahsız normlde bebekken çok iştahlıydı şimdi malasef kahvaltı bile zar zor bazen hiç yemez zorladıgım an kusar deli eder beni. Yemek desen asla zar zor çorba içiriyom öğlen akşamda aynı çorba süte aşırı düşkün biberonla süt ver gerisine karışma bu yüzdende aşırı derecede kabızlıgımız var çok zor iştahsız çocuk ama buna ragmende 12 kilo 800 gramdı 2 ay önce tartıldıgında sağlık ocağında 90 cm de boyu dedi hemşire tüm yedirdiğim herşeyi çizgi film olmadan yemez çok şaşkınım nasıl kilo alıyo diye zor valla iştahsız çocuk🤦♀️🤦♀️🤦♀️
CatBoy Bebegimleben Sabah uyandığında mama, 2 saat sonra kahvaltı, öğlen çorba+yoğurt öğle uykusundan önce meyve, akşam yemeği yatmadan önce muhallebi bu şekilde gidiyoruz
Smrenes NazliHilal ben arının pirinç ununu kullanıyorum özellikle içine muz ve tarçın koyunca çok seviyor öyle deneseniz genelde sever bebekler tatlı olan şeyleri ama.. Hiç mi sevmiyor yoksa sade mi sevmiyor mesela arının ballı irmiklisi de var o da çok güzel..
2018istanbul Bebegimleben benim de küçükken çok kusan bebekti zor gerçekten ama hala kusmasıyla ilgili bi neden var mı geçmiş olur inş
Lavitaebella Bebegimleben 19 aylık olduk bugün. Sabah meme(bazen yok) sonra 9 gibi kahvaltı. 11 gibi ara öğün(bazen yok) öğle uykusundan sonra öğle yemeği(sebze köfteleri,çorba,yoğurt vs.) öğleden sonra meyve(bazen yok) akşam 7 gibi akşam yemeği. Ara öğünler önceki öğünlerdeki yeme miktarına göre atlanabiliyor. Sabah-öğle-akşam meme(3 kere)