busrakorkmazzz16 Merhaba bebegım mama ve meme ıle beslenıyor . 3 saatte bır 60 cc mama verıyorum aptamil doktor önerısıyle bebegım suan da 36 gunluk aynı zaman da benıde emiyor ancak sutum az 3300 dogdu suan da 4100 ıyımı kılosu yardım edın lütfen
BerenDeren06 busrakorkmazzz16 evet kilosu iyi ama hemsire sana bilgi vermistir zaten kilosu hakkında.. dogumdan sonra kilosunda düsme olmusmuydu
busrakorkmazzz16 3300 dogdu ucuncu gunde sarılık oldu 3100e dustı bır gun yogun bakımda yattı doktor kılosuna az dıyor saglık ocagındakılerde bn anlamıyorum nırmalde bır aylıkken bır kılo alması gerekıyormus