Incigul Bugün 1. Ay aşımızı olduk ama bebegim uyumaya meyilli ve kakasi da yeşildi 2 gün yapmamıştı bende bugün kulak çubuğu zeytin yağı yla yeşil renkteydi ateşi yok çok şükür adıyla bir ilgisi varmi
Ftmsnny Incigul ilk ay yapılan aşı Doğumda yapılan aşı ile aynı ve 2. Dozu oluyor. herhangi bir yan Etkisi yok. Belki başka bir sorun olabilir
Htcomerasafyuce Incigul yok cnm ilk ay asisi hiçbişey yapmiyor ikinci ay asisi ve ondan sonrakiler huysuzluk ve ates yapiyor oda bebisden bebise degisiyor