RabiAsya merhaba, öncelikle kendinizi yetersiz hissetmeniz çok normal, her anne eminim ilk dönemlerde hissetmiştir ve hissediyordur. Şunu unutmayın bebeğiniz mama ile beslense de siz yetersiz değilsiniz. Önemli olan bebeğin sağlığının iyi olması. Moralinizi yüksek tutmanız sütünüz açısından çok önemli. Gün içinde uyumaya çalışın, 2.5litre su içmeye çalışın, alabiliyorsanız ılık duş alın. Onun dışında en çok sütü arttıran şey kuru dut. Kaynatın ve suyunu İçin, bir mucize gibi gerçekten benim çok işime yaradı. Günlük yapın yoksa bebeğe gaz yapabilir. Bulgurpilavi, dereotu, tahin helvasi da süt yapıyor. Ceviz badem ve kuru kayisi kuru incir yiyin, sütün kalitesini arttiriryor. Bende ilk zamanlarda mama vermis biri olarak deneyimlerimi sizinle paylaşıyorum. Suan 2.5aylik oglum var ve sadece anne sütü içiyor 🙏🏻 SUtunuz bol olsun insallah