Ertugrulunannisi Kızlar ayın 8 inde zorunlu sezaryen oldum. İlk 2 gün sütüm olmadı ama çocuk memeyi tutsun diye emziriyordum şimdi de uçları yara kanıyor hatta bi tanesi😭 iyileşmesi için sizler ne yaptınız