Hande2424 evet bize sarılıktan ötürü mama önermişti hem pahalı hem şekerliymiş bir arkadasım çocuk doktorunun yanında asistandı ona sordum şakın verme seni emmez sma al şekersiz seni de bırakmaz dedi cidden memeyi hiç reddetmedi üstelik 21 gün sonra emzirmeye başladım hala anne sütü favorisi🥰