Merryyy travacort filan bizde kullandık gec iyileşiyor orası. Hemen toparlanmıyor. Bez baglama bence gündüzleri hava alınca cabuk geciyor. Hametanda baya işe yaramıştı. Bide poposunu her kakadan sonra yıka. Akşamlarıda banyo yaptırırken karbonat sür popoya biraz bekle durula sonra. Karbonat bakteri oluşumunu engelleyip orayı temizlediği için çok iyi geliyor pişiğe. Hatta kızıklardada işe yarıyor. Travacort zaten antibiyotikli krem. Orayı düzeltmez ama çoğalmasını engeller. Sende gecirmek için popoyu acık tutup. Karbonat ve hametan kullanır kakayı yıkar bezi sık degiştirirsen cok kolay gecirirsin. Yoksa cok uzun sürüyor.