Merryyy canım çok geçmiş olsun.
poposunu her bezde ılık su ile yıka, asla ıslak mendil kullanma. Benim kızım 13 aylık, daha bir kere bile ıslak mendil kullanmadım. Ebebekten temizleme pamuğu alıyoruz onu ıslatıp siliyorum popsunu.
Gündüz birkaç gün bezleme, sadece alt giydir hava alsın poposu.
mavi hametan çok iyi geliyor, sakın zeytinyağı falan sürme canım.
bir de sen kendi yediklerini gözden geçir canım belki de pişik yapan senin yediğin alerjik bir besindir.
baştan beri aynı bez demişsin ama bazen paket değiştiğinde bile pişik yapabiliyor hatalı mı üretim oluyor ne oluyrsa artık bilemiyorum.
çok geçmiş olsun