Anneler size çok acil sorum olucak. Bebeğim 5.5 aylık hipp 1 kullanıyordum ama sadece bi yere gideceksem falan eşim veriyor günde en fazla bir kez o da 120 cc maksimum. Geçen gün hipp 2 almışım o 6. Aydan itibaren.. açmış bulundum da kullansam sıkıntı olur mu sizce ?