Bilkent şehir hastanesine acil birşey olmadığı sürece gitmemenizi tavsiye ederim. Hastanenin tamamı enfekte olmuştur. Bir tanıdığımız beyin ameliyatı oldu, iyileşmişti ama covitten öldü. Evdeki kocasına ve kızına da bulaştırdı. Sağlam gitti hasta geldi. Kimseye korku vermek istemem ama tedbirli davranmanızı tavsiye ederim. Malum hala tedavisi yok! Sevgiler.