IbrahimSemi Merhaba anneler sürekli biberonu yıkadigim hâlde çok kötü kokuyor cam biberon kullanıyorum ama ağzındaki plastik koku yapiyo markası wee baby siz ne onerirsiniz?
Umaysmom IbrahimSemi mama beklediği sürece kokuyor bence. Hemen yıkamak gerek diye düşünüyorum. Biz de Dr.Browns kullanıyoruz yıkamazsak kokuyor yıkayınca birşey kalmıyor 🥰
CemreKerem IbrahimSemi Chicco kullanmıştım bebeğim doğduğu zaman mama kullanırken memnun kalmıştım . Ağzı da yeterince genişti