Dygdgn Guloo27 düzene girer merak etmeyin bizimki müzikle uyuyo kucağıma alıp şarkıyı bende söylüyorum yavaş ritimlerle kucağımda sallar gibi evde geziniyorum işe yarıyo aklınızda olsun
27__ Guloo27 Kusura bakma da ne bicil doktor o. Emseydi emzirme mi diyecekti 2 3 saat bebeğim 6 aylik o bile 2 saat olmadan emmek istiyor. Acliktan degil onlar icin ihtiyaç. Mamada öyle. Belki kucaginda olmak icin bile mama isyiyor ola bilir.