Kızlar kızım 1.5 yaşında ve hiçkimseyle oyuncaklarını filan paylaşmak istemiyor istemediği biri eve gelince gelme diye sinir krizlerine giriyor aşırı hırçın öfkeli oldu iyice ne yapacağımı bilmiyorum sizlerde de bu durumu yaşayan var mı çözüm önerileriniz nedir paylaşır mısınız?