aybukemom Kızım 5 ay 7 günlük boyu sadece 1 cm uzamış ve 300 gr almış doktor iyi dedi ama bugün gittiğimizde , genel kilosu iyi olduğu içşn üstüne düşmüyoruz sadece öerak ettiğşm boy uzaması normal mi acaba sizin bebekler bu aylarda ne kadar uzadı
demirboy aybukemom benimki de uzamadı bu ay. Bu ay kilo alımı da azaldı 450 gr aldı. Kaç kilo şu an boyu kaç cm
Esdoel aybukemom normal canım 4 ay asida tartildi 19 gün sonra da doktor kontrolü vardı 19 günde 270 gram almış sadece kilosu iyi olduğu için doktor önemsemedi dönmeye sürünmeye de başladığı için doktor artık az kilo alır dedi normalde doğduğundan beri her ay 1 kilo aliyordu boyunda 1 cm uzamis
demirboy aybukemom maiallah 🧿 benimki 62 cm 6 küsür de kilo. Benimki minnak doğdu ama buna da şükür diyelim😌
aybukemom Esdoel anldım biz zaten kilomuz fazla diye doktor alsada almasa da iyi diyo boyu da sormayı unutmuştum demek genel olrak herkesin azalıyor
aybukemom demirboy maşallah canım benim ki zaten 4 kilo doğdu doğum kilomuza göre normal gidiyorz 53 cm di