Miraymmm Kızlar kızımda süt alerjisi çıktı siz neler yapıyorsunuz birbirimize destek olalım bu süreç beni korkutuyor ne zamana kadar sürecek gececek mi bilmiyorum
Deletedmom896 Miraymmm valla bizde de çıktı ben aşırıya kaçmadan bir iki yiyorum abartmadan şimdilik iyiyiz
Zeynep_1 Ya dün yedgm çikolatanın bugün bebegmn sürekli ağlamas uyuyamamasi olarak eziyetni çekiyorum😢
morsevenfilolog Miraymmm 7 ayı geçkindir diyetteyim. 👋🏻 Henüz diyet açamadık. Önümüzdeki hafta tekrar test yaptıracağız bakalım..
BerenDeren06 Miraymmm nasıl anladınız acaba alerji oldugunu benim kızım 1.5 aylık ve kafası dahil ensesi ve yüzünde kabarcıklar var acaba benim yediklerim mi dokunuyor ki..
BabyGroot Miraymmm benim bebeğimin süt ürünleri yumurta tavuk eti domates gluten ve fıstık alerjisi var hiç birini tüketmiyorum hiç bir paketli gıda almıyorum çok zor ve yıpratıcı bir süreç ama yüzde 90 ı 1 yaşına kadar geçiyormuş umutluyum biz daha 3 ay 10 günlüğüz
Miraymmm Kızlar ilk çocuğum aileler şehir dışında olduğu için uzun bir süre kimse gelemedi ben anlamadım bebeğimin kakasından kan gelene kadar ama onun öncesinde vücudunda küçük küçük sivilceler oluyordu kakası mukusluydı bana o da normal geliyordu ama hepsi süt alerjisi den dolaymış
Miraymmm Her şeyin içinde de süt var canım çikolata dondurma felan çekiyor ama yiyemiyorum çok az bile olsa vücuda süt ve süt ürünlerinin hiçbirinin girmemesi gerekiyormuş
Miraymmm Kızlar tatlı isteğinizi nasıl bastırıyorsunuz ne yiyorsunuz bu arada inşallah b durum gecer çünkü çocuklarımız için daha zor olur nasıl engel olucaz ki
Birogretmenanne Miraymmm ben un helvası yapıyorum, nefis yemek tariflerinde alerjik kurabiye tarifleri var, lokma tatlısı da yapıyorum arada. Badem ve hindistancevizi sütü aldım. Badem sutunden uctim bi tepki vermedi Muhallebi yapicam simdide badem sutuyle
iyikianneyim61 Miraymmm bizimde 3 4 aydır varfi diyete girdim bugun kizim 6 aylik ve kan verdik 10 gun sonra belli olacal doktorumuz bana diyeto yavastan actirdi cok sukur cunku belirtileri artik gitmeye basladi eve gelir gelmez peynir türlerini yedim kac aydir ozlemisim🤗ins sizinde hemen gever ek gida zamaninda gecebiliyormus bende 5 aylikken tadimlara başlamıştım
iyikianneyim61 Miraymmm insallah insallah tum kalbimle geçmesini diliyorum çünkü zor süreç hem anneye hem bebege🤗