Oglusannesi98 Şu sıcak günlerde adet olunca sevineceğim aklıma gelmezdi 🤭1 gün geçti ve korunuyorum ama o korku yetiyor insana. Rabbim evlat hasreti çekip isteyenlere versin inşallah 🙏
Deletedmom283 Oglusannesi98 6 aylık kızım var iken 2. Bebeğime hamile oluşumdan sonra her regl oluşum da bir şüküüüürrrrr etmiyor değilim 🦩🦩🦩
Merve Oglusannesi98 bende bu ay 1 günlük panik yaşadım ama oldum neyse ki 😂 ama bebiş olsa da üzülmezdim ya ben sadece biraz daha zamanı var gelmesinin.
NazliHilal Oglusannesi98 Bu ayın sonunda adet olursam ben de bir oh çekicem 😂 Dört gün önce eşimle yakınlaştık ve o anın heyecanına kapılıp korunmadık 🙈 13 aylık kızım var, hayırlısı bakalım heyecanla adetimi bekliyorum 🙉
Oglusannesi98 NazliHilal doğurgan dönemine denk geldiyse ihtimal yüksek 🤭 Rabbim gönlüne göre versin 🙏
Zhrnz Oglusannesi98 ayni durundayim 😅 2 ay once dogum yaptim ilk olmamda cok.sukur dedim 3. Cocugum digerleride kucuk o yuzden Rabbim isteyene nasip etsin insallah bizimkilerede hayirli omur nasip etsin 🤲🤗
Oglusannesi98 Zhrnz 3.den sonra zor olur aynen Rabbim isteyenlere versin 🤗 sana da kolaylık versin inşallah 🙏
NazliHilal Oglusannesi98 amin inşallah canım hepimizin gönlüne göre olsun. Sanırım yumurtlamadan iki gün sonra ilişki oldu. Bakalım kısmeti varsa bebiş olur, olmazsa da uzun süre heyecana kapılmak yok 😂
Esra_ Oglusannesi98 Ayni durumm valla iple cekiyrm icimde korkuyla 3. Bebegim kazayla olduu cok korkuyorumm 😣 Rabbim olmayanlara versn