1anne3434 Kızlar oğlumun diş etleri altları beyazlamış çok huysuz zaten ne kadar sürede patlatır sizce
angelicsmile 1anne3434 vallahi canım bizim alt dişler şiştikten 1-2 hafta sonra çıkmıştı umarım sizin de öyle olur
Susamm 1anne3434 wee nin silikon meyve süzgeci çok işime yaradı. Özellikle dişin yarma süresini etkiledi. Üst dişleri neredeyse sorunsuz çıkardık diyebilirim. Hergün verdim eline. Içine meyve koyarak. Hem gıdasını aldı hem dişlerini kaşıdı.
NhLpRn 1anne3434 çok beyaz değil henüz bizimkilerde bu ay çıktı üç tane. Üç haftası falan var daha bence
1anne3434 Kubra10 ay sizin de aynıymış cidden ins rahat çıkarır bebeğinizin benm büyük oğlum rahat çıkardı ateşlenmedi hiç salyaliydi elleri hep ağızda idi ama bu kadar huysuz değildi bunda o kadar salya yok ama eller ağızda huysuz mız mız
Kubra10 1anne3434 sen yine deneyimliymissin masallah benimkinde eller agizda surekli ve emerken memeyi isiriyo damagiyla insallah ates olmadan cikarir minnoslar 😇🧡 herseyi denedim yok kendi parmaklari yetiyor kasimaya🤷🏻♀️
1anne3434 Kubra10 büyük boy havuç veriyorum kalın o hoşuna gidiyor biraz oyalıyor ama damaklari şuanda yandığı için huysuzlugu hep var arada calpol veriyorum sadece 🤦🏼♀️
Aselinaannesi 1anne3434 bizde aynı durumdayız canım uyku yok sürekli ağlıyo her bulduğu şeyi ağzına götürüyor