Arkadaşlar merhaba🤗 sizinde bikini bolgesinde ve koltuk altınızda sivilcelenme oluyor mu? Oluyorsa nasıl başa çıkıyorsunuz. Ben biraz rahatsızım da bu konuda. Bir de benim koltuk altımda küçük bir yerde önceden jilet kullanımına bağlı karartı var uzaktan bakınca sanki tüymüs gibi duruyor. Ben fazlaca rahatsız oluyorum bu konuda. Kişisel bakımına çok önem veririm. Taktım bunları kafama.😒 Bilgisi ve çaresi olan benimle paylaşabilir mi🤗