Defnezeynep1 Coook gecmis olsun. İlk gebeligimde 6 ay boyunca mastit oldum hemde ileri evrelerini gecirdim. Her hafta agumentin bitirdim ve surekli hastane sagim makinalariyla sagim yaptilar. Ev tipi sagim makinasi asla rahatlatmiyordu. Ama hiiiic sutum azalmadi. Mastit sutu azalticak bir rahatsizlik degil diye biliyorum. Benim bebegim emmiyordu makinayla sagmaktan artik tukenti bitti sutum. Zaten surekli mastit yasamaktan oyle bunalmistim ki psikolojik olarakta kendi kendime bitirmis olabilirim sutu. Bir gogus her zaman daha fazla sut verir tek gogusle emziren ve emzirmeye devam eden arkadasim var bebegi de kendide gayet saglikli