Defnezeynep1 aynı ben de 28 günlükkken mastit olmuştum ve 39 derece ateşle acilde soluğu almıştım. Bana antibiyotik vermediler ateş düşürücü serum verip yolladılar ve sık sık o göğsü ılık kompresle sağmamı ve emzirmemi söylediler. Benim kızım da o göğsü hiç emmiyordu ağlıyordu istemiyordu. ben yine de ilk emzirmem de hep o göğsü verdim çok inatlaşınca diğerine geçtim her emzirmeden sonra mutlaka sağdım. Bir damla bile süt gelmiyordu ama yine de sağdım. Havluyu kaynar suyla ıslatıp ılıtıp göğsüme koydum. Su torbası ılık şekilde hep göğsümde tuttum. Ilık duşta sürekli masaj yaptım ve en etkilsi elle sağmak oldu. Göğsümün haşatı çıktı ama elle sağa sağa azar azar süt indirdim gerisi geldi. 2 3 güne geçti süt miktarı gittikçe arttı. Önce bezeler kayboldu kızarıklık bayaaa sonra gitti. Kızım uzun bir süre o göğsü istemedi. Sağdığım sütü kokladığımda ekşimsi kokuyordu muhtemelen ondan. Şimdi 67 günlük olduk ve herşey uzun zamandan beri yolunda. İki göğsü de emiyor. Pes etmeden sık sık emzir masaj sağ süt gelmese bile devam et açılacak başka çözümü yok