Canan2727 Kızlar bebegim koltuktan düştü ve morardı bildgnz zorla sesi cıktı elim ayagım titredi ne yapacagını bilemedim yarım saat kadar agladı şuan iyi her yerine dokunuyorum canı acısa aglardı deglmi ama görünür bişeyi yok sizce napmalıyım tecrübesiz bir anneyim ilk çocugum
Ada54 Canan2727 uyutmayın bi süre takipte kalın gözlerde kayma ve kusma durumu olursa doktora götürürsünüz
Deletedmom283 Canan2727 Her gün muhakkak bir koltuktan düştü postu görüyoruz; çok geçmiş olsun lütfen daha dikkatli olun, tehlikeli yerlerde bebeğinizi tek başına bırakmayın, ve takipte kalın, gerekirse bir doktora götürün 🌼
Selvaelyennn Canan2727 bnmde gçeen gün başıma geldi. 2 saat uyutmaa canım kusma iştahsızlık gözlerde seğirme çok ağlama vs olursa hemen doktora götür. Allah korusın
Canan2727 Deletedmom283 tesekkür ederim sagolun normalde bırakmıyorum tek koltuk da ama Bi anlık bişey mama yapmaya gtmstm ses geldi kostum içeri yerde ama ses yok
Seydameva Canan2727 yani biraz daha büyük olsa endişe etmeyin derim ama çok küçük allahım korusun inşallah 😊
Nisarabia27 Canım çok geçmiş olsun ben sağlıkçıyım en az üç saat uyutmadan gözlemle kusma gözlerde kayma uykuya meyil sürekli ağlama yada mızırdanma şeklinde durumlar olursa hemen acile götürün tramva geçiriyor olabilir. İki bebek annesiyim asla kanepede yatırıp gitmedim çok kolay bir işim olsa bile saniyelik bile olsa mutlaka yere halıya yatırır giderim daha çok küçük dönemez daha hareketlenmedi diye düşünmeyin bebekler her saniye büyüyorlar Neyse çok geçmiş olsun canım inşallah bişey olmadan atlatırsınz