Bugün 2 aylık 3 funluguz aşımız vardı ebe 3 asi yap iki baldır bir sol koluna iğneden sones oğlum ne uyudu ne sustu normalde ılımlı bir bebek . Ama sürekli geliyo memeyi bile ağlayarak emiyor . Ağrı kesici falan vermedi doktorumuz ateş düşürücü fitil verdi sadece ama ateşi yok şimdilik peki ne yapmam lazım şuan çok üzülüyorum belli ko canı yanıyor çok huzursuz