Deletedmom15 4. Ayda bir atak geçirdi galiba tam bilemiyorum 4.ayın ortalarında biraz sakinleşti geçti sandım 😒 ama inanın buz dağının görünmeyen yüzü varmış 5.ayla birlikte mızmız, sürekli ağlayan, kucaktan inmeyen, çığlık çığlığa bağıran bir bebeğe sahip oldum. Zaten huysuzdu ekstra oldu yani. Allah sabır versin hepimize 😂 güzel yanı varsa ben yaşayamadım kusura bakmayın ☺️