Zeyneptoprak Hanımlar kızlar erken gelir ve minyon olur derler kızlarınız kaç kilo ve kaç haftalık doğdular 🥰
GzdeBade 38+4 mecburi sezeryan oldum canım gelmeye niyeti yoktu preeaklampsi teşhisi koydu doktorum ve o gün alındı 3600 51 cm doğdu
Zeyneptoprak GzdeBade sağlıkla büyüsün maşallah kilosuda çok güzelmiş doktorun dediği kiloda mı doğdu
Zeyneptoprak Alinadefne benim oğlumda tam 40 da doğdu kızım sabırsız sanki 😅 33 deyim ama kilosu az gibi
Heide Zeyneptoprak 39+4 3100 doğdu en 1 aylıkken 4100 du haftaya 2 aylık olacak daha tartılmadı. banada çok minyon çok ufak dyorlar
Zeyneptoprak Heide kızlar zaten minyon olurmuş benim doktorum kafayı yiyo sevinçten küçük olcak sakın kilo aldırma bebeğe diye 💆🏽♀️🤷♀️😂
Mom104 TwinsmomDA 26 mı🙄zorlu bir süreç olmuştur sizin için genelde o haftalar da doğan bebekler yaşamaz maşallah sizin mucizenize 😍