snglkllgl inşallah bulaşmamıştır. İyi düşünelim iyiyi çağıralım. Sağlıkçı bir arkadaşım pozitif çıktı ve pozitif olduğunu bilmeden meslektaşı ile aynı evde kalıyordu. Kızla yan yana uzandıkları olmuş, beraber yemek yedikleri olmuş sonuçta aynı ev ama kıza hiçbir şey bulaşmadı arkadaşım tedavisini oldu çok şükür ağır atlatmadılar. Bu gibi örnekler çevremde çok. Aynı evde olup da diğerlerine bulaşmayan VS. Siz yine de karantinaya alın kendinizi ama içiniz ferah olsun lütfen. Benim tüm ailem yakalandı. Yaşlılarımız hariç diğer 3 kişi hiç belirtisiz atlattı şükürler olsun.