6 aylık bebeğimin sol gözünde kayma oluyor özellikle aşağıdan yukarıya bakarken birşeyi takip ediyorsa baya kayıyor. Doktoruna söyledim 1 yaşa kadar olabiliyor dedi internetten de araştırdım ama çok net bişey yok yani beklemek gerekiyor sanırım bi süre ama insan tereddüt ediyor endişeli oluyor. Yaşayan var mı böyle birşey geçiyor mu evde uyguladığınız yöntem oldu mu ?