Araseymen Yanlış anlamayın ama 21 aylık bir anne olarak söylemek isterim. Salça ev yapımı da olsa 1 yaşından önce önerilmiyor. Bebeğinize özel tuzsuz ve domatessiz yaparsanız o olabilir. Ayrıca ıspanak çok fazla pişik yapan bir sebze, dikkatli vermenizi öneririm. Belki bilmiyorsunuzdur onu da söyleyeyim, ıspanak 9.aydan önce verilmiyor. Bilginiz olsun.