Evimize ayna montajı için 2 adam gelmişti 17 gün falan oluyor. İçlerinden birinin corona testi pozitif çıkmış hastanedeymiş. Mağaza bizi aradı böyle böyle semptom görürseniz direk ambulansı arayın diye söyledi. Ama şükür şuan belirti falan yok korkmalı mıyım? 17 gün geçmiş normaldd 14 günde mi belirti veriyor nasıl oluyor?