nur-nr_123 benim bebeğiminde 2 aylıktan itibaren böyle olmaya başladı doktora götürdüm krem verdi geçti sonra tekrar oldu o doktor da başka krem verdi yine geçti tekrarladı sonra anladık ki bebeğimin süt alerjisi varmış😞inşallah sizinki geçer ama geçmezse tekrarlarsa aklınızda bulunsun. Geçmiş olsun çok