Oğlum 5 gündür kakasını yapmadı ilk defa oluyor doğduğundan beri her gün mutlaka yapardı.Daha önce de yazmıştım doktor genel kilosu iyi olmasına rağmen 1 haftada 60 gr aldığı için kaşık mama ver 1 öğün demişti onu verdikten sonra bozuldu hipp elmalı iyi geceler maması tavsiye etmişti.Geçen gün aşımız vardı orda da 1 haftada 270 gr almış bırak mama falan verme dediler.Şimdi sağlık ocağında ebeyle görüştüm duphalac ver 1 çay kaşığı ama dr ara sor yine de dedi dr da ulaşamıyorum açmıyorlar telefonu aranızda bu aylarda ilaç veren oldu mu aklıma armut suyu falan vermek geldi ilaç yerine onu versem etki eder mi