Ozgeeksli Bir buçuk aylık bir kızım var doktoru 3 aylık olunca pahalı bir ishal aşısı var onu al yaptır ve ağızdan ver dedi yaptıran var mı markası neydi
Eses20 Ozgeeksli rota aşısı mı? Ben iki dozluk olan rotarixi yaptırdım. 3. Ayda ve 5. Ayda yaptırılıyo
Papatyaseverr Ozgeeksli ben doktoruma yaptırdım dolabından çıkardı yaptı ağzından ikinci dozuda 5. Ayda olacakmışız kusmaması lazım onu yapınca
cinkokarbonpil Eses20 benim bebeğim de üç aylık olacak başka hangi özel aşıları kaçıncı ayda yaptırdınız ?
Aysegulikra cinkokarbonpil beşinci ayda menenjit aşısını da konuşucaz dedi bize doktorumuz sağlık ocağında bir çeşit menenjit yapılıyor ama sordum ebe hemşiremize o aşı farklı bize onun eğitimi verilmedi dedi ama yaptırmak gerekiyormuş özel olan menenjit aşısını da.
Aysegulikra Doktorumuz bize alın kendiniz de yapabilirsiniz dedi biz kendimiz yaptık yavaş bir şekilde dilinin altına yapılıyor kusmaması gerekiyor beşinci ayda da ikinci dozunu yapıcaz
Aysegulikra cinkokarbonpil rota virüsü için rotarix aldık biz de ilk doz 3 ikinci doz ise 5. Ayda yapılıyor Menenjit için temmuzda konuşucaz henüz 4 ay 10 günlük kızım
Aysegulikra cinkokarbonpil muhtemelen onu da beşinci ayda yapacak doktorumuz Ama bildiğim kadarıyla menenjit aşısının beş yaşa kadar vakti varmış
Aysegulikra cinkokarbonpil bir bilgim yok dediğim gibi daha görüşmedik doktorumuzla ama araştırdım bu siteden okuyabilirsiniz https://www.doktoramcam.com/bexsero-menb-asisi-b-tipi-meningokok/