Deletedmom384 Kızlar bi haftaya yakındır sütümün rengi değişti kıyafetlerimde kan lekesi var gibi duruyo.Gögüslerimde iki gündür çok kötü ağrıyor dokunamıyorum bile.Başına böyle bi şey gelen var mı açıkçası biraz korkuyorum bu durumdan
Eslmerva Deletedmom384 geçmiş olsun sağıyormusunuz peki sağdıkça ağrı şişlik gidecektir ama kan lekesi gibi onu bilemedim bir bilene danışmanızda yarar var doktorunuza sorun bence
Mehtap-nur Benim mastir olduğumda yeşil olmuştu sütüm. İltihap gibi. Ama kan rengini bilemedim. Doktor benimkisi için birkaç gün bebeğe verme demişti. Ama belki sizinkisi göğüs ucunu tahrişten olmuştur
Deletedmom384 Mehtap-nur bilmiyorum bebeğim şu an 7 aylık yara falan yok göğsümde.Belirli yerlere dokununca ağrı katlanıyor.Şu salgın yüzünden dışarı çıkamıyoruz daha kötü olursam mecburen gidecem
Sesem Ağrı varsa mastit olmuşsunu sağdıkça kanallar açılır açık pembe renginde gelir benim öyle oluyordu.
Deletedmom384 Sesem yani evet biraz öyle ek gıdaya başladık diye eskisi gibi veremiyorum göğsümü ara ara sağıyorum ama yetmiyor belki o kadar sağmak.Daha çok sağıcam teşekkür ederim