Miniginm Elimde bir kere denenmis mochi gogus pompasi var satmak istiyorum 50 tl bir de elektrikli philips avent 200 tlye veriyorum ilginen arkadaslar yazabilir istanbul bahcelievler bolgesi varsa elden de verebilirim
BaraninAnnesi Miniginm memnum kaldınız mi ya ben Manuel’e elektrik arasında gidip geliyorum karar veremiyorum bi türlü. Manuel’ede isimi gördüm diyen çok kişi var. Siz niye satıyorsunuz
Miniginm BaraninAnnesi bende manuel de var mochi ama sutum yetmedigi icin:(( aslinda ben cok memnundum ama sutum kalmadi ek gidaya erken basladik biraz gerek kalmadi yani ikisine de artik