19 aylık kızım var. Son 3 aydır özellikle 15 günde bir ateşleniyor boğaz enfeksiyonundan 38-39 ateşle hastaneye götürüyoruz iğne yapıyorlar ilaç verip gönderiyorlar. Bizim gibi sürekli boğa enfeksiyonu yaşayan anneler var mı veya rahatsızlanmaması için özel birşey yapan var mı? Lütfen bakamıyorsun kötü annesin vs gibi yorum yapacaklar yapmasın herkesin anneliği kendine