Akinci2 Kızlar bebeğim dünden beri idrarını yok dercek kadar az yapiyo gün de 4 beş bez değiştirirken bugün sabahtan daha 1 kerer degistirdim oda yıkadım diye temiz olsun dedim boyle bi durumu yasayan varmı lütfen acil cevap
Tgbberk Akinci2 yetersiz beslenmeden dolayi sivi alamiyor bu yuzden. Gazi varsa emmek istemez zaten huzursuz olur
1mom1baby Emmesi iyi mi ? Huzursuzluğu var mı kusması falan yarına kadar da aynı olursa yarın çocuk doktoruna gidin isterseniz
1mom1baby Akinci2 az emiyosa ondan yapmıyor olabilir ama emmesi iyiyse ve yapmıyorsa doktora görünmekten fayda var