Papatyaseverr doktor 2 aylıkken gittiğimizde aylık kontrolleri sağlık ocağına yaptır dedi. Sağlık ocağına aylık kontrolleri yaptırdık zaten. Sağlık ocağı da doktor kontrolüne gerek olmadığı sürece gitmememizi ve gerek olursa yönlendireceklerini söylediler. Saldım çayıra mevlam kayıra yapmadık yani! Ayrıca bahsettiği konuların aylık kontrollerle zerre ilgisi yok, kendisi kilo boy kontrolü yapmıyor. Onlara sağlık ocağı bakacak diyor. Mesela hngi fırça konusunda haklı, söyler misiniz? Sidefer kullanmam konusunda mı? Kafama göre mama vermediğim için mi? Ya da 5,5 aylık bebeğe ek gıdaya çok geç kaldığımı söylemesi mi haklı? Doğru düzgün okuyup anlayarak mı yorum yazdınız merak ediyorum.