EfdalliTubi Doğum yaptıktan sonra okulunuza ya da kurumunuza bir belge falan götürdünüz mü ya da yapılacak bir şey var mı ?
Elifasel01 EfdalliTubi doğumdan sonra dr verdiği Doğum raporunu kuruma verdik bide aile tablosu istediler bizden sigortaya da kurum bildirdi