Deletedmom413 Bu sekilde paylasirsak gonderileri daha etkileyici olur, insanlar acmaya usenmez. Gercekten zor bir durum, yardim icin intagram biosuna link birakmis.
Ayrica annemizin bir gonderisi altinda şöyle bir yazisini okudum. Paylasmak istedim,
adayaumutol Şimdi kim istemezdi ki bebeğini uyuttuktan sonra bir keyif kahvesi yapıp TV karşısında dinlenmeyi….
ama benim böyle bir lüksüm yok olsa bile bir anne olarak keyif olmuyor ne yazık ki Ada’nın durumundan dolayı içim el vermiyor.
Zaman geçtikçe Ada için herşey daha da zorlaşıyor.. NG miz ciğerlere inen kaçaklar ve yutkunma zorluğunun yanında şimdi nefes alma sıkıntılarımız.. o her uyuduğunda saturasyonunu takip etmek zorundayım. Ayaktayken takip etmek zorundayım. Ve şu son 2 3 gündür de çok ciddi derecede oksijen düşüşleri yaşamakta.. onun için çok önemli olan fizik tedavisine bazen yaşadığı sıkıntılar yüzünden zaman ayıramıyoruz.
Anne olmak normalde çok zorken benim için 2 katı zor.. bir anne bebeğinin ateşi çıkınca nasıl panik olur elbet bu yazıyı bir anne okuyordur cevap verin kendinize çocuğunuzun oksijeni düşüyor ve o anda ona neler oluyor neler yaşıyorsunuz ben bunu gün içinde kaç kere yaşıyorum ve kaç kere bu korkuyla günü bitirip yarın daha iyi olsun diye gözyaşlarıyla dua ediyorum. Kimine inandırıcı gelmeyebilir bunlar ama yaşıyorum ve bir umudumuz varken yaşıyoruz bunu.
Hayat bize adil olmadı hayallerimiz oysaki o kadar bambaşkaydı ki.. şimdi o hayalleri bırakın sadece Ada’m için hayaller kuruyorum onun sağlığına kavuşup sağlıklı nefes alabilmesi için bu ilacı gen tedavisini almasını istiyorum… Bakıp geçmeyin.. Bugün bana yarın size ! Bilemezsiniz.. Ama tek temennim böyle sınanmayın.. Desteklerinizle Ada’yı kurtarabiliriz 🙏🤲 lütfen sessiz kalmayın.. Nefes almaya ve yaşamaya hakkı var.
ADA’MA UMUT OLUN 🙏❤️ LÜTFEN