Ackdnz Bilgisi olan varmı e devlette ödeme aşamasında yazıyor e devlete hesabım tanımlı hesabıma yatar mı para yoksa gidip ben mi alacağım PTT den
Mrsde05 Ackdnz ödeme aşamasında yazıyorsa yapaymış oluyor benimde o şekildeydi ama yatmıştı aldım en yakın PTT den bakabilirsiniz😊
Birkoalaanasi Hesabım vardı, ben gidip almıştım 10 ay önce. Şimdi sistem nasıl bilmiyorum. Ptt iletişimden bir sor istersen 🍒
pilavustutavuk TugceAna yaa benimde 10 buçuk ay oldu. Ben bir şekilde PTT ye ulaştim. Evet yatmış ama 6 ay içinde alamadığınız için tekrar başvurduğunuz kuruma bildirmeniz gerekmektedir dedi. PTT den su durumda alamıyorsunuz dedi :/
Eses20 Ackdnz normalde tanımlı banka hesabınıza gönderiyolar ama benimkinde sıkıntı çıkmıştı 2 ay gecikmeli olarak pttye yatırdılar
Esarikayy Ackdnz yeni kimlik kartınızla verilen bir şifre var. Kimliğiniz ve o şifreyle PTT atmsinden cekebiliyorsunuz ben öyle yaptım