AselMeva bende evolvia ve golden goat veriyorum biz şuan biberon reddi yaşıyoruz oyuzdn tatları farklı olsun diye hipp icmedi sma icmedi aptamil iciyordu artık çok kötü balık kokuyor şikayette bulunduk böyle olacak dediler similac güzeldi ama hiç kilo alımı olmadı bütün mamaları deniyoruz valla biz ya ek gıdaya bı başlasak biraz rahatlariz inşallah